Španělsko rájem pro inženýry F1. Doženou ostatní Mercedes?

0 1

Barcelona – Velká cena Španělska je jako první evropský závod tradičně místem, kde týmy formule 1 zkouší nové vylepšené díly na své aktuální monoposty.

I když se před sezonou z počítačů všech stájí kouřilo a poté se i mohutně testovalo, až skutečné závody prověřily všechny součásti monopostů. Zvlášť letos, kdy se jezdí podle úplně jiných pravidel s úplně jiným motorem.

A právě turba o objemu 1600 ccm a se šesti válci jsou Achillovou patou doposud vládnoucího Red Bullu. Šestiválce od Renaultu totiž nejsou tolik výkonné jako jejich konkurenti z dílen Mercedesu či Ferrari. A i když také zástupci německé stáje přiznávají svému soupeři lepší aerodynamické řešení monopostu, kde chybí síla, tak chybějí i vítězství.

Renault slibuje vyšší výkon

Ovšem lidé od Renaultu jsou přesvědčeni, že do Barcelony přivážejí zásadní vylepšení, který přinesou tolik vzývaní “koně” navíc.

“Pokračujeme druhou fází posílení výkonu, kterou jsme nastartovali v Číně. Nepřinášíme tolik viditelných změn v hardware, ale výrazně vylepšený software, který byl napomoci zlepšit jízdní vlastnosti a tím i celkový výkon,” uvedl Rémi Taffin, šéf traťových operací Renaultu Sport F1.

Red Bullu hraje do not i samotný okruh v Barceloně, který patří k nejrychlejším v kalendář. Tati s velkým přítlakem byly díky skvělé aerodynamice vždycky silnou stránkou obhájců

Zdroj: Španělsko rájem pro inženýry F1. Doženou ostatní Mercedes?

Tagged with:

Similar articles

Přidat komentář

You must be logged in to post a comment.